Ristorante winebar barolofriends, Barolo, Italy, Europe
  • Timing: 11:00 am - 11:59 pm
    Details
    August
    Open

    Monday, Tuesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

    11:00 am - 11:59 pm
    Closed

    Days: Wednesday

  • Bar

    Added 58 times in trip plans

    Address: Piazza Castello, 3, 12060 Barolo CN, Italy Show on map
  • Try TripHobo Trip Planner

About Ristorante Winebar Barolofriends, Barolo

Overview of Ristorante Winebar Barolofriends

Walking past the city of Barolo, you will come across Ristorante Winebar Barolofriends. Ristorante Winebar Barolofriends is not the prime point of interest of Barolo. Although, you can pay a quick visit to it if you are around.

More about Barolo

Explore Ristorante Winebar Barolofriends and other prime spots of the city using Barolo trip planner.

Add comfortable hotels to your plan, choose from the recommended hotels in Barolo like Hotel Il Campanile, Hotel Napoleon, Best Western Hotel Cavalieri and Albergo La Corte Albertina.

Draft the best Barolo vacation packages using ideal templates offered by TripHobo. Also explore how to reach Barolo on the go!

Check out the best Barolo vacation packages that include a visit to Ristorante Winebar Barolofriends or create your own today!

Read more about Ristorante Winebar Barolofriends

Share your experience - Rate Ristorante Winebar Barolofriends, Barolo

user-pics
google-plus
Google+
  • Friendly wine&bar

  • Great spot for lunch

  • Good food, great wine list. Hit the spot!

  • Location splendida, ottimo servizio, pietanze di gran livello. Ottima carta dei vini. Unici nei, la temperatura di servizio dei vini rossi troppo elevata e la mancanza di tavoletta del WC maschile. Altrimenti sarebbe da 5stelle garantito.

  • Ormai per me è una tappa obbligata quando decido di trascorrere una giornata a Barolo! Non servono molte parole a descrivere la piacevolezza dell'ambiente, del servizio e l'eccellente qualità della cucina con materie prime selezionatissime! Una cucina non troppo complicata ma di grande impatto gustativo, specie se abbinata ai prestigiosi vini offerti in una carta molto ampia, che dà logicamente prevalenza ai vini regionali e di Langa, senza farsi mancare però vere e proprie chicche nazionali e internazionali, Champagne compresi! I prezzi sono assolutamente onesti e comunque in linea con la qualità del servizio offerto. Terminato il pranzo o la cena basta soltanto affacciarsi di fronte per trovare il Museo dei Cavatappi con annessa enoteca, dove ogni volta vengono proposte degustazioni di vini spettacolari! Ultimo un Monfortino del '91 del quale ne porterò sempre in me il ricordo! ☆☆☆☆☆

    Read more
Read all reviews
0